Lidské zdroje - zprávy z HR

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Nenechte se odvádět od práce

V kanceláři nebo prodejně nás řada faktorů odvádí od práce. Článek shrnuje základní z těchto rušivých prvků a radí, jak se jim vyhnout, aniž byste zanedbávali svou…

Více legrace, více kreativity

Více legrace, více kreativity

Existuje silné spojen mezi kreativitou a humorem. Je zřejmé zejména lidem,…

Nebojte se řešit, že máte špatného šéfa

Nebojte se řešit, že máte špatného šéfa

Špatní šéfové trápili společnosti a zaměstnance vždycky. Nyní ale nastává…

Pomluvám se nevyhne žádné pracoviště

Pomluvám se nevyhne žádné pracoviště

Klepy a pomluvy visí v ovzduší každé firmy. Přirozeně k nim dochází,…

Manželství nemusí být překážkou podnikání

Manželství nemusí být překážkou podnikání

Pokud jste si vybrali svého obchodního partnera i jako životního druha nebo…

Prezentaci zvládnete, i když se jí bojíte

Prezentaci zvládnete, i když se jí bojíte

Co dělat, když máte vystoupit před několika lidmi s prohlášením, ale potíte…

15 zlozvyků manažerů HR

15 zlozvyků manažerů HR

Lidé jsou nejdůležitějším zdrojem každé organizace. Manažeři lidských…

Lze mít uspokojivý osobní život i kariéru?

Lze mít uspokojivý osobní život i kariéru?

Je možné dosáhnout profesních cílů, aniž byste museli obětovat váš osobní…

Nejproduktivnější je úterý

Nejproduktivnější je úterý

Výzkum právnické společnosti Peninsula mezi britskými zaměstnanci zjistil,…

Co nedělat při práci z domova

Co nedělat při práci z domova

Každý, kdo vyzkoušel práci z domova, ví, že to není procházka růžovou…

Pět strategií žen ve vůdcovských rolích

Pět strategií žen ve vůdcovských rolích

Co znamená úspěch? Pro dnešní úspěšné ženy v manažerských funkcích to…

Kancelářští snaživci škodí sobě i firmám

Kancelářští snaživci škodí sobě i firmám

Britští kancelářští pracovníci trpí syndromem pracovitosti až 40 % jich…

Prodejce musí odhalit kupní motiv zákazníka

Prodejce musí odhalit kupní motiv zákazníka

Pozitivní a negativní pocity spojené snákupem jsou často důležitější než…

Výpis 10931105 z celkem 2104