V nedávném článku o zaměstnavatelském brandingu jsme si položili pět základních otázek, z nichž je třeba vycházet při budování zaměstnavatelské značky. Vysvětlili…
V nedávném článku jsme si vysvětlovali rozdíl mezi spotřebitelskou a…
V první části článku o tom, jak mohou náboráři efektivně využívat sociální…
Jak mohou personalisté co nejefektivněji využívat největší talentový pool…
Spotřebitelská a zaměstnanecká značka firmy propagují tytéž firemní hodnoty…
Máte potřebné znalosti a dovednosti, a přesto vás zase nepřijali. Oprávněně…
V marketingu vzniklo nové odvětví, které by nemělo uniknout pozornosti…
Rychlý vývoj informačních a komunikačních technologií se odráží ve všech…
Když se zeptáte manažerů, jaký rozdíl je mezi jejich výkonnými a…
Nový rok je v plném proudu a vy stále přemýšlíte, jaký cíl si letos určíte…
Jak můžete najít, rozvíjet a udržet ve firmě kreativní lidi, kteří mají…
Rozesílání hromadných zpráv členům diskusních skupin na sociální síti…
Světová kniha od českého autora doporučovaná HR řediteli společností jako…