Řada lidí se bojí začít konverzaci, a tak čeká, až začnou komunikovat druzí lidé. Začít sám ale není tak složité, když víte jak. Článek shrnuje deset jednoduchých…
Mnozí manažeři se potýkají s řešením konfliktů a často se snaží tomu…
Lidé, kteří jsou v práci stresovaní a deprimovaní, jsou v také nešťastní,…
Manažeři lidských zdrojů si často myslí, že znají příčiny násilí, ke…
Nedávný výzkum americké vládní agentury Bureau of Labor Statistics ukázal,…
Základem úspěšného udržení zaměstnanců je správný nábor. Znamená to, ptát…
V roce 2005 mělo v USA manažerské pozice 10 % osob mezi 20 30 lety (ve…
Pokud chcete zlepšovat pracovní podmínky vašich zaměstnanců, měli byste se…
Polovina firem na světě je v procesu transformace funkce lidských zdrojů,…
Hloupost na sebe bere mnoho forem a je dobré znát strategie, jak vycházet s…
Práce vtýmu. Někomu vyhovuje, někdo ji nenávidí. Vše je dáno charakterem a…
Vzhledem ke stárnoucí pracovní síle a prohlubování nedostatku klíčových…
Vedoucí pracovník by se měl k lidem kolem sebe chovat s respektem a zájmem.…