Hlavním úkolem lídra je vést jasnou komunikaci, jejíž nejtěžší součástí je přednášení špatných zpráv. Dr. Robert Buckman, specialista na rakovinu, učí nejen další…
Potřesení rukou je jediný fyzický kontakt běžný v obchodním světě. A…
Jisté peníze ale také kamarádi v práci jsou nejdůležitější potřeby pro…
Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních předpokladů úspěšného…
Zhruba 16 % dnešní pracovní síly USAtvoří lidé starší 55 let. Toto procento…
Řada profesionálů HR a náborových manažerů pohlíží na interní mobilitu jako…
Vůdcovský styl je vždy situační. Odvíjí se od konkrétních úkolů, pracovních…
Téměř 55 % britských zaměstnanců uvádí, že manažerský žargon jim na…
Firmy si často samy ubližují, když informují zaměstnance o čemkoli od tržní…
Američtí zaměstnavatelé již dlouho upozorňují své zaměstnance, že…
Každý manažer se ve své kariéře setká s problémovými zaměstnanci. Měl by…
Průzkum společnosti Cisco se zaměřil na komunikaci virtuálních týmů, která…
Při stresující práci pomáhá mít partnera, na kterého se můžete spolehnout.…