Lidské zdroje - zprávy z HR

Manažer jako posel špatných zpráv

Hlavním úkolem lídra je vést jasnou komunikaci, jejíž nejtěžší součástí je přednášení špatných zpráv. Dr. Robert Buckman, specialista na rakovinu, učí nejen další…

Tajemství správného stisku ruky

Článek v rámci předplatného Tajemství správného stisku ruky

Potřesení rukou je jediný fyzický kontakt běžný v obchodním světě. A…

Co to znamená dobrá práce?

Co to znamená dobrá práce?

Jisté peníze ale také kamarádi v práci jsou nejdůležitější potřeby pro…

7 tipů pro lepší komunikaci

7 tipů pro lepší komunikaci

Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních předpokladů úspěšného…

Starších zaměstnanců bude přibývat

Starších zaměstnanců bude přibývat

Zhruba 16 % dnešní pracovní síly USAtvoří lidé starší 55 let. Toto procento…

Rotace pomáhá udržet dobré lidi ve firmě

Rotace pomáhá udržet dobré lidi ve firmě

Řada profesionálů HR a náborových manažerů pohlíží na interní mobilitu jako…

Delegování bez stresování

Delegování bez stresování

Vůdcovský styl je vždy situační. Odvíjí se od konkrétních úkolů, pracovních…

Vzrůstá neobliba manažerského žargonu?

Vzrůstá neobliba manažerského žargonu?

Téměř 55 % britských zaměstnanců uvádí, že manažerský žargon jim na…

Neprobíhají vaše oběžníky bez povšimnutí?

Neprobíhají vaše oběžníky bez povšimnutí?

Firmy si často samy ubližují, když informují zaměstnance o čemkoli od tržní…

Čipy, očka... co bude dál?

Čipy, očka... co bude dál?

Američtí zaměstnavatelé již dlouho upozorňují své zaměstnance, že…

Jak na problémové zaměstnance

Jak na problémové zaměstnance

Každý manažer se ve své kariéře setká s problémovými zaměstnanci. Měl by…

Komunikace ve virtuálních týmech

Komunikace ve virtuálních týmech

Průzkum společnosti Cisco se zaměřil na komunikaci virtuálních týmů, která…

Jedna manželka doma, druhá v práci

Jedna manželka doma, druhá v práci

Při stresující práci pomáhá mít partnera, na kterého se můžete spolehnout.…

Výpis 34073419 z celkem 4766