Jednou z nejběžnějších překážek, které lidé čelí ve své kariéře, je špatný vztah s nadřízeným. Problematický vztah se šéfem vede k promeškaným nebo nezdařeným…
Rozmanitost (diversity) znamená víc než jen dodržování několika omezujících…
Podle průzkumu více než jeden pracovník ze tří kupuje zboží prostřednictvím…
Silný tým je často výsledkem náborové strategie, která překračuje hranice…
Studie amerických vzdělávacích institucí State University a McGill State…
Správná komunikace se zaměstnanci je nedílnou součástí produktivních…
Práce přes Internet, známá pod označením teleworking, je v dnešní době…
Třetina pracujících žen v určitém okamžiku vypadne z…
Toto je lekce od lokálních společností a zaměstnanců, kteří se účastní…
Řešení konfliktů je situace, v níž řada manažerů selhává. Někteří se jí…
Dvě třetiny zaměstnavatelů nezaznamenávají pozdní příchody zaměstnanců, což…
Konflikty ve firmách vznikají z nejrůznějších důvodů od rozdílných pohledů…
Informování zaměstnanců o podnikových změnách prostřednictvím médií může…