Lidské zdroje - zprávy z HR

Agilita – všichni ji chtějí, ale jak jí skutečně dosáhnout?

Na otázky odpovídala Markéta Šimáková, partnerka DMC management consulting, koučka Toyota Kata a Master Trenérka TWI.

Simulace firmy.

Simulace firmy, která vás pohltí, až ztratíte pojem o čase

Lidé se lépe učí, pokud je pro ně učení zábava. Na to poukazoval už Jan…

Jitka Ševčíková, Brillant Brain

Dovolit si nedělat nic (a to někdy i v pracovní době)

Co se s vámi děje, když někoho z kolegů přistihnete při nicnedělání? Že jen…

Mgr. Simona Šašková, externí lektorka AKORD OT

Politikaření - nevítaná součást firemního života

Politikaření a boj o moc bývají častým a přitom na první pohled…

Pavla Pavlíková, INNERGY

Chcete, aby byla zpětná vazba k něčemu? Zapomeňte na sendvič!

O důležitosti zpětné vazby bylo napsáno již mnoho. Zpětná vazba může pomoci…

Dosáhněte vyšší výkonnosti a udržte si zaměstnance

Mnoho organizací má dnes problémy najít lidi, kteří by měli potřebnou…

Michaela Karsten, Brillant Brain

Hokus pokus anebo pracovní fokus?

Zamysleme se nad různými činnostmi a úkoly, které v životě vykonáváme - nad…

Konference ZÁKAZNÍK 2030

Článek v rámci předplatného Přijměte pozvánku na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto…

Jeden pracovník ve více týmech: Výhody a nevýhody

V anglicky psaných odborných textech se v oblasti HR a managementu začíná…

Pozor na kreativní zaměstnance. Mohou se totiž příliš pouštět do rizik

Kreativita je u drtivé většiny zaměstnanců žádoucí vlastností. Umožňuje…

Jak by měl vypadat první den nového pracovníka?

„Onboarding“, neboli vítání nového pracovníka ve firmě, jeho zaškolování a…

Tomáš Winkler

Žádný nástroj ani metoda nefunguje, pokud manager není angažovaný

Stává se někdy, že začneme využívat nový nástroj, který má vynikající…

Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Článek v rámci předplatného icon Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…

Výpis 677689 z celkem 4766