Přijímá-li podnik pracovníka zákaznického střediska, často se nezajímá o jeho zdatnost v písemném projevu, která je ovšem při komunikaci se zákazníky nezbytná. Bude…
Dobré vztahy na pracovišti jsou základním předpokladem fungování pracovního…
Asi každý z nás se již někdy rozzlobil na svého kolegu, ať již právem či…
Jistý americký autor jednou prohlásil: Za naslouchání ještě z práce nikoho…
Již filozof Seneca vyjádřil myšlenku, že mýlit se je lidské. O pracovním…
Přestože zaměstnanci ve věku od 18 do 24 let smýšlejí o řadě aspektů své…
Projevit nesouhlas se šéfem vyžaduje odvahu. Mnozí manažeři se obávají, že…
Skandály průmyslových gigantů typu WorldCom a Enron nás nutí zamyslet se…
Když se ve firmách vytvoří prostředí, v němž se zaměstnanci cítí oceňováni…
Firmy cíleně budují svou image i prostřednictvím lidských zdrojů. V oblasti…
Na každém pracovišti se najde zaměstnanec, který se nejrůznějšími způsoby…