Lidské zdroje - zprávy z HR

Umějí pracovníci vašeho zákaznického servisu psát?

Přijímá-li podnik pracovníka zákaznického střediska, často se nezajímá o jeho zdatnost v písemném projevu, která je ovšem při komunikaci se zákazníky nezbytná. Bude…

Šéfovi se netyká a neleze do postele

Šéfovi se netyká a neleze do postele

Dobré vztahy na pracovišti jsou základním předpokladem fungování pracovního…

Když rýpat, tak inteligentně

Když rýpat, tak inteligentně

Asi každý z nás se již někdy rozzlobil na svého kolegu, ať již právem či…

Chlupatí kolegové

Chlupatí kolegové

Heinrich má vlastní e-mailovou adresu a dostává k narozeninám poštu a…

Nebojte se naslouchat

Nebojte se naslouchat

Jistý americký autor jednou prohlásil: Za naslouchání ještě z práce nikoho…

Mýlit se je lidské

Článek v rámci předplatného Mýlit se je lidské

Již filozof Seneca vyjádřil myšlenku, že mýlit se je lidské. O pracovním…

Mladí zaměstnanci vyžadují mladý přístup

Mladí zaměstnanci vyžadují mladý přístup

Přestože zaměstnanci ve věku od 18 do 24 let smýšlejí o řadě aspektů své…

Jak se nenechat vyhodit za vlastní názor

Jak se nenechat vyhodit za vlastní názor

Projevit nesouhlas se šéfem vyžaduje odvahu. Mnozí manažeři se obávají, že…

...a takhle to děláme u nás

Článek v rámci předplatného ...a takhle to děláme u nás

Skandály průmyslových gigantů typu WorldCom a Enron nás nutí zamyslet se…

Loajální neznamená hloupý

Loajální neznamená hloupý

Když se ve firmách vytvoří prostředí, v němž se zaměstnanci cítí oceňováni…

Image firmy, nebo diskriminace?

Image firmy, nebo diskriminace?

Firmy cíleně budují svou image i prostřednictvím lidských zdrojů. V oblasti…

Pochlebovači útočí

Pochlebovači útočí

Na každém pracovišti se najde zaměstnanec, který se nejrůznějšími způsoby…

Za mobbing do basy

Za mobbing do basy

V německém právu se stále výrazněji prosazuje nový trend: v případech…

Výpis 43304342 z celkem 4773