Náboráři ve firmách si často stěžují, že nemají dost prostředků na to, aby zkoušeli nové a lepší postupy. Malé rozpočty však nemají proto, že by firmy považovaly…
Spojené státy jsou jedinou ekonomicky rozvinutou zemí, v níž neexistuje…
V posledních letech se hodně mluví o firemní kultuře. Například velké…
Mezi základní podmínky funkční firemní komunikace patří efektivně fungující…
Živě si vzpomínám na to, jak jsem se v roce 2007 z pozice HR generalisty v …
Tři čtvrtiny firem z deseti zemí světa již zavedly pružnou pracovní dobu,…
V našem seriálu postupně procházíme jednotlivé ingredience manažerského…
Nastupující 4. průmyslová revoluce spolu s dalšími socioekonomickými a…
Řada ředitelů zaměstnancům sděluje své vize, poslání firmy a strategie, jak…
Protože se to zkrátka a jednoduše vyplatí jak zaměstnancům, tak i…
Od náboru po odchod aneb Cesta zaměstnance firmou v éře kandidáta. Tímto…
Zásadní problém interní komunikace spočívá v zaměření na to, jak by firma…
Často slýcháme, že zaměstnanci odcházejí z firem hlavně kvůli špatným…