Komunikace je lepidlo, které drží pohromadě organizace. Je to prostředek pro výměnu myšlenek, učení od ostatních a zejména spojení lidí. Patří také mezi základní…
Vsoučasné době již neplatí, že lidé setrvávají vjednom zaměstnání po celý…
Téměř kamkoli se dnes podíváte, uvidíte nové ekologické produkty nebo…
Motivace a řízení očekávání zaměstnanců je klíčem kjejich udržení a také…
Spolu stím, jak se firmy snaží konsolidovat a snižovat náklady, mohou mizet…
Osobní charisma a přitažlivost jsou vlastnosti spojované svyzařováním…
Vobchodních vztazích běžně dochází ktomu, že lidé nedostatečně poslouchají…
Delegování je pro mnoho lidí složitým úkolem. Mají totiž pocit, že nikdo…
Všimli jste si, že lidé, kteří se vpráci chovají svévolně, jsou také ti,…
Po propouštění je úkolem manažera postarat se o zaměstnanci, kteří zůstali,…
Manažeři vIndii nebo Brazílii předhánějí své kolegy vUSA a Evropě ve…
Vedení týmu patří knejvětším manažerským výzvám. Dosahovat cílů oddělení a…
Nacházíme se vdobě ekonomické recese, o které nevíme, jak dlouho bude…