Zásadní změny na pracovišti mohou vést k duševnímu zhroucení zaměstnanců. Zvláště silný bývá dopad změn u zaměstnanců, kteří pro firmu pracují několik let. Vyplývá…
Jistě se vám nejednou stalo, že jste přišli do práce pozdě. Pak s nějakou…
Spolu s tím, jak ve Spojených státech nastupuje ekonomická recese, se…
Když do práce nastoupí nový manažer, je to pro zaměstnance vždy velká…
Práce z domova snižuje stres zaměstnanců, ale vede k obavám o další rozvoj…
Nemusíte čekat na Apríla nebo narozeniny kolegy, abyste si z něj mohli…
Vyjednávání není v žádném případě magie. Kromě toho, že má přesně určená…
Jedním z úkolů manažera je dávat svým zaměstnancům odezvy na jejich práci.…
Aprílové žertíky na pracovišti mohou zlepšit morálku a kreativitu…
Diplomacie je definována jako takt a um jednat slidmi. Vždy se hodí…
Na místě práce nezáleží, je-li ve hře ta správná kariéra. 77 procent lidí…
Umění komunikace je zásadní pro poskytování služeb zákazníkům, spolupráci s…