4 způsoby, jak spolehlivě odradit zaměstnance

Téměř každý se v průběhu své kariéry setká s neefektivním manažerem (jinak známým jako špatný šéf). Článek upozorňuje na nejčastější způsoby, jak špatní šéfové odrazují své zaměstnance, a podrývají tak jejich produktivitu a loajalitu.

- Uplatňují pravidlo: „Dělej, co říkám – nikoli, co dělám“. Efektivní manažer vede příkladem. Chápe, že jeho chování má přímý vliv na to, jak se budou chovat ostatní.

- Mluví se zaměstnanci jen tehdy, když nastane problém. Efektivní manažer ví, že konzistentní zpětná vazba ohledně výkonnosti je pokračující a nutný proces. Chápe, že zaměstnanci se učí nejen chybami, ale především tím, co dělají dobře.

- Jasně si vybírají své oblíbené zaměstnance. Efektivní manažer nikoho nefavorizuje. Váží si každého člena týmu pro jeho silné stránky a možnosti, které přináší. V každém vidí potenciál a pracuje s ním, aby mohl tento potenciál co nejvíce využít.

- Neustále poškozují základní hodnoty organizace. Efektivní manažer věří firemním hodnotám a řídí se jimi ve své každodenní práci. Tím dává zaměstnancům najevo, že od nich očekává totéž.

-kk-

Zdroj: CustomerThink - americký portál zaměřený na péči o zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje CustomerThink