5 věcí, které chtějí zaměstnanci slyšet

Řada ředitelů zaměstnancům sděluje své vize, poslání firmy a strategie, jak se k jejich naplnění dostat. Organizují k tomu roadshow, vyvěšují plakáty, popisují stránky firemního magazínu. A očekávají, že se podle toho začnou zaměstnanci chovat a jejich představy naplní. Jenomže ono se často nic neděje. Proč tomu tak je? Je to docela jednoduché. Když nenaplníme základní komunikační potřeby zaměstnanců, nebude je naše vize zajímat.

Magda Chvalinová, [INSIDERS]

Do you want to read the whole article?
Get a subscription for free or from CZK 58 per month

For companies, the subscription costs from CZK 1,490 per year plus VAT. For private persons and self-employed persons for CZK 690 per year, including VAT.

Attention: Special Offer, by the end of the year use the offer for 30 days for CZK 149. However, you can also get the subscription for free.

Don't know how to proceed? See the complete subscription terms or contact us.

Články v sérii

Aktuální

7 kroků, jak přimět manažery komunikovat

Aktuální

5 věcí, které chtějí zaměstnanci slyšet