Kvalitní software
Podle CusotmerThink.com je jedním z nejhorších zdrojů frustrace nefunkční nebo nekvalitní software. Dejte pracovníkům k dispozici programy a databáze, které jsou lehké na ovládání, nezasekávají se, dávají logický smysl a poskytují pracovníkům vše, co potřebují.
Klidné pracovní prostředí
Hlučné pracovní prostředí, byť jej vnímáme při práci jen podvědomě, zvyšuje hladinu stresových hormonů v krvi a snižuje schopnost soustředit se. Proto je nutné usadit pracovníky call centra do klidného a tichého prostředí.
Jasné úkoly a vyřešená komunikace
Komunikace mezi pracovníkem a managementem musí být zcela transparentní a jednoznačná. Především musí každý vědět, co přesně má dělat a co přesně se po něm chce, a musí projít dostatečnou instruktáží a případně i školením.
Flexibilita
Možnost flexibilní pracovní doby a určitá pružnost v organizaci ze strany zaměstnavatele vždy přináší větší spokojenost do práce zaměstnanců.
Dostatek kapacit
Zdá se, že všechny současné pracovní týmy ve všech oborech nemají dostatek lidí. To ale vnáší do práce členů týmu řadu komplikací i frustraci. Mějte v call centru dostatek lidí tak, aby nemuseli pracovníci dělat přesčasy a nebyli nuceni k výkonům, které již nejsou zdravé.
Vhodné množství porad
Některé firmy se vyžívají v poradách, což samo o sobě nemusí být nic špatného. Často jsou ale tyto porady prakticky bezpředmětné a akorát pracovníky zdržují od práce. Ano, plánujte si porady. Ale pouze tak, aby to dávalo smysl.
-mm-