Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních předpokladů úspěšného kariérního rozvoje. Stejně důležité jsou ale i pro udržování osobních vztahů s rodinou,…
Zhruba 16 % dnešní pracovní síly USAtvoří lidé starší 55 let. Toto procento…
Řada profesionálů HR a náborových manažerů pohlíží na interní mobilitu jako…
Vůdcovský styl je vždy situační. Odvíjí se od konkrétních úkolů, pracovních…
Téměř 55 % britských zaměstnanců uvádí, že manažerský žargon jim na…
Firmy si často samy ubližují, když informují zaměstnance o čemkoli od tržní…
Američtí zaměstnavatelé již dlouho upozorňují své zaměstnance, že…
Každý manažer se ve své kariéře setká s problémovými zaměstnanci. Měl by…
Průzkum společnosti Cisco se zaměřil na komunikaci virtuálních týmů, která…
Při stresující práci pomáhá mít partnera, na kterého se můžete spolehnout.…
Generace Y, narozenáv letech1977 až 2002, přichází do pracovního procesu s…
Práce z domova má řadu výhod, má však i své stinné stránky. Jednou z nich…
O možnosti práce z domova se mluví jako o velice efektivní a žádané formě…