Nová obchodní jednotka nese název Kincentric a je přímým nástupcem Aon Hewitt nejen ve světě, ale i na českém a slovenském trhu. Jak již napovídá název firmy – „kin“ (z angl. rod/lidi) a „centric“ (soustředěný kolem něčeho), staví do centra svého podnikání lidi. Jejím cílem je umožňovat svým klientům, aby dosahovali úspěchu prostřednictvím svých zaměstnanců, a také je podpořit ve změnách, které vycházejí zevnitř.
„Aon Hewitt byla menší divize velké korporace Aon. Kincentric je oproti tomu menší společností s o mnoho větší specializací na oblast lidských zdrojů a talentu. Tato změna klientům výrazně usnadňuje orientaci a zároveň nám dává prostor pro mnohem komplexnější podporu v oblasti práce s lidmi,“ uvádí Ján Debnár, lídr Kincentric Česká republika a Slovensko.
Firma čerpá při řešení komplexních výzev v oblasti HR z více než padesáti let odborných zkušeností, výzkumů, dat a metodologií bývalé divize Aon Hewitt (předtím ještě Hewitt Associates) v oblasti organizační kultury a motivovanosti, hodnocení a rozvoje lídrů a poradenství v oblasti lidských zdrojů a talentů. Disponuje také širokým spektrem nástrojů a metodik pro hodnocení a rozvoj vedoucích pracovníků, utváření firemní kultury, podporu efektivity týmů či funkce lidských zdrojů všeobecně.
Mezi tři klíčové oblasti, na které se Kincentric celosvětově soustředí, patří:
- práce s firemní kulturou, angažovaností zaměstnanců a employee experience,
- hodnocení a rozvoj lídrů,
- personální poradenství (management consulting pro oblast HR)
Pokročilé technologie společnosti dále rozšiřují schopnosti služeb firmy o nové možnosti, jak rozpoznat potenciál lidí a týmů, urychlit jejich růst a zajistit úspěch na trhu.
„Naše vlastní nástroje podléhají neustálému agilnímu vývoji, jsou intuitivní a využívají pokročilé technologie a postupy jako třeba umělá inteligence či prediktivní analýza. S jejich pomocí jsme schopni rychle firmám poskytnout oporu, například i při řešení náročných situací, jako je nyní pandemie COVID-19,“ doplňuje Tereza Jungwirthová, konzultantka Kincentric.
Za zmínku stojí např. inovativní nástroj VOX, který pomocí umělé inteligence analyzuje otevřené komentáře zaměstnanců a umožňuje firmě snadněji průběžně vyhodnocovat, jak se zaměstnanci cítí; nebo eX-PULSE, self-service nástroj využívaný pro vytváření vlastních průzkumů a hodnocení zaměstnanecké zkušenosti v reálném čase.
Kincentric nicméně využívá celé spektrum dalších technologických řešení, mj. zaměřených na onboarding, angažovanost, řízení změn, firemní kulturu, 360° zpětnou vazbu, rozvoj talentů nebo retenci zaměstnanců, která mohou firmám pomoci proaktivně reagovat na nové podmínky nebo změny u zaměstnanců a nečekat až na důsledky.
Společnost však neopouští ani své tradiční projekty, jako je každoroční prestižní oceňování nejlepších zaměstnavatelů v České republice a na Slovensku Kincentric Best Employers spojené s vyhlášením aktuálních výsledků studie motivovanosti a spokojenosti zaměstnanců firem. Závěry posledního ročníku si můžete přečíst zde.
Další informace o společnosti Kincentric naleznete na www.kincentric.com.
Sledujte také profil společnosti na síti LinkedIn či jejich odborné studie a publikace.