Heinrich má vlastní e-mailovou adresu a dostává k narozeninám poštu a dárky. Na tom by nebylo nic až tak divného, až na to, že Heinrich je jezevčík. Tedy vlastně „pes kancelářský“. Jeho pán, vedoucí produkčního oddělení „TV Werk“, patří k 36 procentům lidí, kteří si s sebou v Německu do kanceláře berou svého domácího mazlíčka. Tvrdí, že kdyby musel z firmy odejít Heinrich, půjde s ním.
Nejen v kreativních profesích si však lidé prosazují své domácí mazlíčky. Psí dečky a kosti na kousání patří k běžnému vybavení kanceláře i těch „serióznějších“ pracovních pozic, například finančních makléřů. Lidé, kteří mají v kanceláři zvíře, tvrdí, že je to báječný způsob, jak se odreagovat a udržet se fit – to platí hlavně v případě psů, kteří se musí venčit. A navíc – atmosféra na pracovišti není tak napjatá.
Article source Jobpilot.de - německé stránky společnosti Jobpilot s nabídkami zaměstnání