Čistá kancelář, úspěšná kancelář

Když potenciální klient projde vašimi dveřmi, okamžitě si o vás začíná dělat obrázek. Máte špinavé podlahy? Cítí zvláštní zápach? Jsou vaše okna a pulty čisté? Na tom všem závisí vaše důvěryhodnost. Chcete-li tedy mít spokojené klienty, myslete na čistotu a pořádek. Pokud to nezvládáte sami, v dnešní době již není problém najmout úklidovou službu.

Čisté pracovní prostředí je navíc produktivnější. Nepořádek vás pouze odpoutává od práce, zatímco čistá a uklizená kancelář zlepšuje motivaci a soustředění. Platí to i o společných prostorách v rámci pracoviště. Soustřeďte se zejména na následující:

- Vstupní hala, foyer a recepce. Ujistěte se, že máte čistá okna, pulty jsou uklizené a na květinách se nedrží prach. Vysávejte, utírejte prach a leštěte nejméně jednou týdně.

- Toalety. Lidé většinou neradi používají veřejné toalety, to ale nic nemění na tom, že je budou používat. Udržujte proto čistotu na toaletách, které používáte vy, vaši zaměstnanci i klienti. Úklid toalet je třeba provádět denně.

- Kanceláře, pracovní stoly. Odpadkové koše by měly být vynášeny každý den a kanceláře vysávány nejméně jednou za dva dny. Ujistěte se, že zaměstnanci znají vaši úklidovou politiku a vyzvěte je, aby si pravidelně uklízeli své stoly. Snížíte tím šíření bakterií a nemocí šířených vzduchem.

- Jídelna. Tato místnost mívá často problémy s udržováním čistoty. Zvažte proto jmenování odpovědných zaměstnanců. Pomůže také zabezpečení papírových ručníků a čisticích prostředků.

-kk-

Zdroj: ezinearticles.com - Databáze odborných článků pro elektronické magazíny.
Zobrazit přehled článků ze zdroje ezinearticles.com