Udržet zájem a angažovanost zaměstnanců je velmi složitý úkol. Americká obchodně-konzultační společnost SCORE proto v článku shrnuje 10 rad, jak lépe řídit pracoviště a udržet si produktivitu.
- Zbavte se jakýchkoli obecných předjímaných představ, které máte o zaměstnancích.
- Snažte se přistupovat ke svým lidem s čerstvým pohledem a přijímat jejich individuální perspektivy.
- Ujistěte se, že všichni vaši zaměstnanci jsou vybaveni tím, co potřebují pro svou práci.
- Při řízení zaměstnanců se ujistěte, že rozumějí tomu, co se od nich v jejich rolích očekává.
- Udělejte si čas na to, abyste poznali své zaměstnance a jejich kariérní cíle.
- Vyplácejte jim odpovídající mzdy a ujistěte se, že jsou vhodně vyškoleni.
- Požádejte své přímé podřízené, aby vás ohodnotili. Zjistěte, jak vnímají vás a vaši práci a řiďte se podle toho.
- Věnujte pozornost kancelářským rituálům a tomu, co se kolem vás děje.
- Oceňujte a odměňujte zaměstnance, kteří dobře dělají svou práci, abyste inspirovali i ostatní.
- Buďte konzistentní. Nezačínejte programy, abyste je po několika týdnech ukončili.
-kk-