- Nedávejte si žádné cíle. Začněte rok bez určení směru a cílů, pouze proplouvejte, jak to děláte běžně.
- Naslouchejte stěžovatelům. Libujte si ve své smůle a obestřete se všemi těmi výmluvami na finanční krizi, kterou obviníte ze svého neúspěchu.
- Nedaří-li se vám, vzdejte to. Hodit ručník do ringu je mnohem jednodušší, než vrátit úder.
- Dělejte si své vlastní věci. Zapomeňte na to, co chtějí zákazníci. Dělejte si, co chcete, bez toho, abyste porozuměli jejich potřebám.
- Najímejte slabé lidi. Proč byste měli přijímat ty nejlepší? Chtějí přeci vysoké platy a jsou vlezlí s tím, jak vědí všechno.
- Fanděte tloušťce. Zapomeňte na to, dělat věci štíhleji, lépe, rychleji a efektivněji. Ujistěte se, že máte nadměrný počet zaměstnanců, přeplácíte a nehledáte alternativní dodavatele.
- Vyhazujte polovinu prostředků na reklamu, aniž navíc budete vědět, která to je. Zapomeňte na reklamu a marketing. Máte-li dobré jméno, najdou si k vám lidé cestu sami.
- Podceňujte mluvení. Proč s s někým mluvit, když můžete poslat e-mail?
- Buďte zaneprázdnění. Nedelegujte úkoly. Je mnohem lepší být neustále se stresu a vypadat zaneprázdněně.
- Zařaďte vyšší rychlost pro rok 2010. V polovině roku odložte zásadní projekty nebo začněte rekapitulovat svou strategii, abyste následně zjistili, že nový rok je již za rohem a vy stále sestavujete měřítka.
-kk-