Vedení společností stojí před základním úkolem, který jim má dopomoci k očekávaným výsledkům. Identifikovat nejdůležitějších cíle a na ty pak soustředit důraz a pozornost. Studie ukazují, že člověk zvládá svoji práci lépe a efektivněji, pokud se soustředí na méně úkolů a činností najednou. Proto musejí vedoucí pracovníci svým zaměstnancům jasně definovat, které úkoly jsou opravdu důležité.
Jak poznat co má prioritu ? Jsou to činnosti, které přímým způsobem podporují cíle společnosti. Měly by zvyšovat výhody v konkurenčním boji a posilovat sílu obchodních schopností společnosti. Důležité je také, zda daná činnost zvyšuje přízeň zákazníků, zda je přijímána se zájmem zaměstnanců a zda má pozitivní dopad pro obchodní partnery a investory. To, co je opravdu důležité, musí vést nakonec ke zvýšení zisku a snížení nákladů.
-kh-
Article source Chief Learning Officer - a U.S. magazine and website focused on L&D