Instant Messagingem se rozumí komunikace zaměstnanců v reálném čase prostřednictvím softwarových komunikačních nástrojů. Mezi firmy, který tento systém úspěšně implementovaly, patří například Daimler Chrysler, IBM či Fujitsu-Siemens. Firmy tento nástroj považují za kvalitní motivační prostředek, který navíc zvyšuje produktivitu. Instant Messaging může také ušetřit firmě peníze, protože náklady na jeho pořízení a instalaci jsou relativně nízké.
Instant Messaging je na místě tam, kde se plánuje expanze firmy, nebo kde je firma již do jisté míry globální a má mnoho poboček po celém světě. Pro mnoho zaměstnanců má Instant Messaging nádech hry, což je pro jejich práci osvěžující. Umí si také díky němu lépe rozdělit priority – věci, které není třeba řešit okamžitě, se dají odesílat e-mailem a Instant Messaging se používá tam, kde je třeba okamžité odpovědi.
Article source Jobpilot.de - německé stránky společnosti Jobpilot s nabídkami zaměstnání