Tyto tipy přinesl článek na LinkedIn.
Vyšší spokojenost pracovníků – i těch kvalitních
Pokud budou vaši zaměstnanci schopni lépe skloubit své osobní a pracovní životy, budou spokojenější. A díky tomu i loajálnější. Firma si tak bude schopna udržet kvalitní pracovníky, kteří nebudou odcházet ke konkurenci.
Zlepšení značky zaměstnavatele
Flexibilitu požadují jak zaměstnanci, tak především i kandidáti. Tím, že nabídnete zajímavé benefity a flexibilní pracovní podmínky, zatraktivníte i svou značku zaměstnavatele. Díky tomu budete zajímavější pro kvalitní a perspektivní potenciální zaměstnance.
Snížená nemocnost pracovníků
Pracovníci, kteří nejsou ve stresu, mají možnost si flexibilně uspořádat svou práci a jsou obecně spokojenější, netrpí takovými neduhy a nemocemi, jako pracovníci, kteří jsou naopak v chronickém stresu. Důsledkem flexibility v práci je tedy i méně pracovníků na nemocenské.
Snížené požadavky pracovníků na finanční ohodnocení
Jedním z důsledků, které vyplývají z flexibilního nastavení práce a které jsou i velmi příjemné pro zaměstnavatele, jsou snížené požadavky pracovníků na vyšší finanční ohodnocení. Když jsou zaměstnanci spokojení a jsou jim nabízeny skvělé benefity, nebudete je jako firma muset „přeplácet“, aby u vás zůstali.
-mm-