Jak zdůvodňují průzkumy úspěch nejlepších prodejních týmů?

Podle jistého průzkumu získá firma v průměru 22% nárůst v produktivitě u svých prodejních profesionálů, pokud se vytvoří rovnováha mezi nejkritičtějšími potřebami a tím, co firma nabízí. Studie po studii ukazuje, že lidé se přidávají k firmám, ale opouští své manažery. Jako lídr ovlivňujete zájem zaměstnance o práci.

Zaměstnanci vyžadují pro vysoký výkon následující:

- Musejí vědět, co mají dělat. Měli by dostat jasná očekávání v oblasti výkonu.

- Musejí mít pro svou práci patřičné dovednosti.
Což vychází ze zkušeností a proškolení. Také potřebují ke každé práci patřičné zdroje a nástroje. 

- Musejí chtít dělat svou práci. Platí, že čím více je zanícený zaměstnanec, tím bude vyšší jeho výkon. 

-av-

Zdroj: Incentive Magazine - magazín zabývající se zaměstnaneckými výhodami a motivací.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Incentive Magazine