Chtěli byste ve vaší firmě zavést interní sociální síť, ale vaši nejvyšší představitelé se k tomu nestaví souhlasně? Pak si přečtěte následující tipy serveru hrcommunication.com, jak je přesvědčit.
1. Zdůrazněte, že sociální síť usnadní kontakt nejvyšších manažerů se zaměstnanci
Nejvyšší manažeři získají díky interní sociální síti možnost vystoupit ze své dosavadní izolace a účastnit se reálné přímé komunikace se zaměstnanci.
2. Ukažte, jak sociální síť pomůže plnit obchodní cíle
Musíte ukázat obchodní hodnotu svého návrhu. Spolu s možnými dodavateli řešení připravte případové studie a ukažte, jakých výsledků dosahují díky interní sociální síti jiné firmy.
3. Prosazujte povinné používání sociální sítě
Vaši vedoucí představitelé se pravděpodobně budou obávat, že zaměstnanci budou na sociální síti jen ztrácet čas. Ukažte jim proto, že víte, jak tomu předejít. Začleňte povinné používání interní sociální sítě mezi položky, které hodnotíte v rámci pravidelného vyhodnocování výkonnosti zaměstnanců.
4. Najděte si vysoce postaveného vizionáře, který vás podpoří
Hledejte především mezi novými vyššími manažery, kteří se nebojí vyzkoušet něco nového. Čím vyšší podporu získáte, tím lépe.
5. Vyzkoušejte pilotní projekt s aktivním zapojením nejvyšších manažerů
Ukažte, že berete svou iniciativu vážně, a proto chcete zapojit nejvyšší manažery. Mají-li se zaměstnanci zapojit, potřebují vidět zájem shora. Navrhněte pilotní projekt, v němž se bude někdo z nejvyšších manažerů sledovat diskuse zaměstnanců a aktivně se zapojovat do řešení různých situací.
-kk-