Jak získat nejvyšší vedení pro myšlenku firemní sociální sítě

Ilustrační snímek

Chtěli byste ve vaší firmě zavést interní sociální síť, ale vaši nejvyšší představitelé se k tomu nestaví souhlasně? Pak si přečtěte následující tipy serveru hrcommunication.com, jak je přesvědčit.

1. Zdůrazněte, že sociální síť usnadní kontakt nejvyšších manažerů se zaměstnanci

Nejvyšší manažeři získají díky interní sociální síti možnost vystoupit ze své dosavadní izolace a účastnit se reálné přímé komunikace se zaměstnanci.

2. Ukažte, jak sociální síť pomůže plnit obchodní cíle

Musíte ukázat obchodní hodnotu svého návrhu. Spolu s možnými dodavateli řešení připravte případové studie a ukažte, jakých výsledků dosahují díky interní sociální síti jiné firmy.

3. Prosazujte povinné používání sociální sítě

Vaši vedoucí představitelé se pravděpodobně budou obávat, že zaměstnanci budou na sociální síti jen ztrácet čas. Ukažte jim proto, že víte, jak tomu předejít. Začleňte povinné používání interní sociální sítě mezi položky, které hodnotíte v rámci pravidelného vyhodnocování výkonnosti zaměstnanců.

4. Najděte si vysoce postaveného vizionáře, který vás podpoří

Hledejte především mezi novými vyššími manažery, kteří se nebojí vyzkoušet něco nového. Čím vyšší podporu získáte, tím lépe.

5. Vyzkoušejte pilotní projekt s aktivním zapojením nejvyšších manažerů

Ukažte, že berete svou iniciativu vážně, a proto chcete zapojit nejvyšší manažery. Mají-li se zaměstnanci zapojit, potřebují vidět zájem shora. Navrhněte pilotní projekt, v němž se bude někdo z nejvyšších manažerů sledovat diskuse zaměstnanců a aktivně se zapojovat do řešení různých situací.

-kk-

Zdroj: HR Communication - americký server věnovaný HR a interní komunikaci
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR Communication