Když se A. Tam, výrobní vedoucí malé vancouverské firmy, která se zabývá designem oděvního průmyslu, zeptala jejího majitele, co má dělat s velkým množstvím látky, kterou nemohla použít dle původního plánu, očekávala rychlou odpověď. Buď by se našlo pro látku nové použití, nebo by ležela dále ve skladu. Po týdnu a početných apelech nedostala odpověď. Nakonec záležitost musela rozhodnout sama.
A. Tam čelila běžnému problému moderního pracoviště: Jak získat pozornost zaneprázdněného vedoucího, aniž by byla příliš vlezlá. Dokonce i dobří vedoucí mohou být tak zaneprázdněni všemi jednáními, telefonáty a emaily, že vytlačují ostatní důležitá rozhodnutí. Přesto mnoho zaměstnanců nerado naléhá ze strachu, že by se mohli znelíbít.
Experti na obchodní komunikaci tvrdí, že by se pracovníci neměli bát připomínat vedoucímu nevyřešené úkoly. Doporučují, aby byla snaha pochopit, proč je jejich záležitost zapomínána a zkusit jednat takticky a jemně. Je dobré převzít částečně aktivitu a nebát se vzít na sebe více vůdčí role a zodpovědnost. To, že svému šéfovi trochu ulevíte, určitě ocení.
Doporučuje se vymyslet signál, který naznačuje jistou urgentnost, ale je důležité nepoužívat tento signál příliš často.
-av-