Jaké služby čeká vedení od manažerů HR?

„Je velice povzbuzující pracovat s vedoucími představiteli firmy, zavádět iniciativy, které pomáhají zlepšit funkci vedení a být svědkem pozitivních změn směrem k dosahování vytyčených cílů,“ říká ředitelka indické společnosti IL&FS Financial Services a držitelka ocenění "HR Professional Of The Year" z odborné konference Asia Pacific HRM Congress pro rok 2011 Sudakshina Bhattacharyaová.

Stejně tak, jako je HR manažer odpovědný za vytváření personálních potřeb firmy, je podle ní i vedení odpovědné za to, aby po HR požadovalo iniciativy potřebné pro posílení růstu firmy. Na základě svých zkušeností sestavila desatero HR služeb, které vedení firmy očekává od svých partnerů z HR.

  1. Chápejte obchodní prostředí.

  2. Předvídejte nadcházející výzvy v oblasti řízení lidí ve firmě.

  3. Pravidelně si vyměňujte zpětnou vazbu o nápadech příslušného týmu.

  4. Důkladně se seznamte s konkurencí a best practices v organizacích podobného typu.

  5. Sdílejte databáze s relevantními daty.

  6. Vyhodnocujte efektivitu HR pomocí zkoušek s různými lidmi z firemních týmů.

  7. Pořádejte dny otevřených dveří se zaměstnanci a umožněte jim naslouchat vám.

  8. Sbírejte a vyhodnocujte zpětnou vazbu ohledně vedení firmy.

  9. Proaktivně získávejte talenty a fungujte jako business partner.

  10. Budujte silné vztahy s pracovními týmy.

-kk-

Zdroj: ezinearticles.com - Databáze odborných článků pro elektronické magazíny.
Zobrazit přehled článků ze zdroje ezinearticles.com