„Je velice povzbuzující pracovat s vedoucími představiteli firmy, zavádět iniciativy, které pomáhají zlepšit funkci vedení a být svědkem pozitivních změn směrem k dosahování vytyčených cílů,“ říká ředitelka indické společnosti IL&FS Financial Services a držitelka ocenění "HR Professional Of The Year" z odborné konference Asia Pacific HRM Congress pro rok 2011 Sudakshina Bhattacharyaová.
Stejně tak, jako je HR manažer odpovědný za vytváření personálních potřeb firmy, je podle ní i vedení odpovědné za to, aby po HR požadovalo iniciativy potřebné pro posílení růstu firmy. Na základě svých zkušeností sestavila desatero HR služeb, které vedení firmy očekává od svých partnerů z HR.
-
Chápejte obchodní prostředí.
-
Předvídejte nadcházející výzvy v oblasti řízení lidí ve firmě.
-
Pravidelně si vyměňujte zpětnou vazbu o nápadech příslušného týmu.
-
Důkladně se seznamte s konkurencí a best practices v organizacích podobného typu.
-
Sdílejte databáze s relevantními daty.
-
Vyhodnocujte efektivitu HR pomocí zkoušek s různými lidmi z firemních týmů.
-
Pořádejte dny otevřených dveří se zaměstnanci a umožněte jim naslouchat vám.
-
Sbírejte a vyhodnocujte zpětnou vazbu ohledně vedení firmy.
-
Proaktivně získávejte talenty a fungujte jako business partner.
-
Budujte silné vztahy s pracovními týmy.
-kk-