Firmy, které se rozhodnou poskytnout svým zaměstnancům možnost teleworkingu, často podcení jejich potřebu pracovního místa. I teleworkeři totiž občas chodí do své „mateřské“ firmy – ať už odevzdat výsledky své práce, nebo se poradit s kolegy. Často se však bohužel nemají kam vrátit.
Společnost Cigna, která zaměstnává přes 10.000 teleworkerů, se proto rozhodla vypracovat studii, která by měla blíže objasnit potřeby zaměstnanců a jejich nároky na pracovní místo. Odpovědné osoby se proto snažily vzít v úvahu pracovní návyky teleworkerů, jejich prostorové a technické potřeby a nároky na práci v týmu.
Pro účely spolupráce teleworkerů s mateřskou firmou poté tito odborníci navrhli pracoviště, které se skládalo z místnůstky pro soustředěnou práci a čtení, počítačové pracovny a menší oblasti pro školení či týmovou spolupráci. Teleworkeři si zde mohou přes počítač předem rezervovat místa.
Zdroj: Job Universe - server obsahující strategické tipy pro personalisty i uchazeče o zaměstnání