Kontakty s náboráři - jeden ze způsobů, jak nahoru

Budování kontaktů s náboráři - manažery se může vyplatit, ve většině firem se na jejich názor a práci v oblasti výběru adeptů plně spoléhá.

Na otázky CareerJournal odpovídá K. Bishop, odborník z New Yorku:

V jakém bodě své kariéry bychom měli náboráře kontaktovat a jak?

Podle Bishopa je výhodné budovat vztah s náborovými manažery v průběhu celé kariéry. Doporučuje začít on-line, neboť řada firem má internetové stránky, kde mohou zájemci vyplnit a zaslat informace o své osobě.

Jak častý by měl být kontakt?

Bishop je toho názoru, že by to mělo být v případech, že se ve vaší kariéře stane něco významného.

Měli bychom udržovat kontakt s více než jedním náborářem?

Je prý vždy výhodnější mít širší síť kontaktů, a mít tak možnost získat různou perspektivu a zpětnou vazbu.

Co by měl zájemce nabídnout, pokud aspiruje na ředitelskou pozici?

Bishop si myslí, že je dobré mít za sebou pracovní zkušenosti, při kterých jste měli zodpovědnost za řízení obratu firmy a také za vystavení obchodním a finančním rizikům. Vůdčí schopnosti jsou podle něj přirozeně také důležité.

Jaký přístup při diskuzi o platu odrazuje a jak nejlépe ji zvládnout?

Bishop je toho názoru, že odrazuje neochota sdílet současnou úroveň platu. Je prý dobré sdělit svá očekávání a také je zdůvodnit.

Pokud nejste spokojeni s nabídkou, jak nejlépe to sdělit?

Bishop zdůrazňuje, že právě proto je důležité budovat vztah s náboráři, pak nebudete mít problém být upřímní i v této oblasti.

-av-
Article source Career Journal - portál amerického listu Wall Street Journal zaměřený na zaměstnání a kariéru
Read more articles from Career Journal