Často narážíme na osoby chlubící se svými dokonalými schopnostmi v oblasti networkingu. Hrdě popisují, jak chodí ze schůze na schůzi a budují kontakty, které jim pomohou lépe dosáhnout vytýčených cílů. Žádný z těchto kontaktů jim ale nikdy nepomůže k ničemu jinému než vytahování se před ostatními. Takoví lidé podstatě networkingu nerozumějí. Jestliže jsme si opravdu jisti, čeho chceme dosáhnout, může nám budování kontaktů jistě pomoci, nejprve je však třeba položit si několik zásadních otázek:
- Jaký je váš produkt nebo služba?
- Kdo je váš ideální klient?
- Jaké organizace, asociace nebo události přitahují vašeho klienta?
- Jaký je váš primární cíl pro další budování kontaktů?
- Z jakého dalšího důvodu hodláte navštívit příští událost?
- Jak nejlépe byste mohli dosáhnout svého cíle běhen příští události, kterou navštívíte?
**Datum vydání:** XI/2003
Article source The CEO Refresher - a U.S. website focused on management