V současné době jsou manažeři často nuceni řídit alespoň jednoho zaměstnance pracujícího mimo kancelář nebo tým složený ze zaměstnanců na plný a částečný úvazek a externích konzultantů. Stále více řídí také virtuální týmy, které se nikdy nesejdou tváří v tvář v nějaké kanceláři. Článek shrnuje několik tipů, jak správně řídit netradiční týmy:
- Zbavte se tendence detailně řídit každého.
- Zhodnoťte potřebu školit virtuální i běžné členy týmu.
- Zaměstnancům pracujícím mimo kancelář poskytněte potřebné technologie a technickou podporu.
- Zaměstnance pracující mimo kancelář je třeba udržovat v kontaktu s firmou.
- Uvědomte si změnu paradigmatu, kterou je pro zaměstnance pracující mimo kancelář návštěva kanceláře.
-kk-
**Datum vydání:** I/2004
Article source Workindex.com - rozcestník k řešením v oboru lidských zdrojů, nové informace pro personalisty