V noci vás osvítí úžasný nápad, nemůžete ani dospat a hned ráno po příchodu do práce ho předložíte šéfovi. Ten vám ale během třiceti sekund vyjmenuje řadu důvodů, proč by váš nápad nefungoval, a vysaje z vás všechnu energii. Když se to stane jednou, OK. Dvakrát možná, ale co si počít, když váš šéf odmítne pět vašich nápadů za sebou? Nepropadejte zoufalství, existuje několik strategií, jak tento problém vyřešit:
- Buďte společností – každý chytrý uchazeč o práci si zjistí o daném podniku vše, co se dá. Udělejte to znovu také tak, zjistěte všechny detaily o své společnosti. Začněte webovými stránkami a dalšími podnikovými materiály. Když vaše nápady budou pramenit ze základních podnikových hodnot, nebude možné je zamítnout.
- Buďte šéfem – je důležité poznat osobnosti těch, kteří rozhodují. Jak řídí data, podle čeho se rozhodují? Jaký styl prezentace jim vyhovuje?
- Zapojte šéfa – uznání vaší práce dosáhnete tím, že vytvoříte příležitosti pro management, aby se mohl účastnit vašeho programu. Pokud budou pouze vnější pozorovatelé, neuvěří.
- Dejte ruce pryč – pokud všechno ostatní selže a je důležité uvést váš nápad do provozu, nechte nějakého nováčka získat vaši slávu. U mladých praktikantů se očekává vnášení čerstvých perspektiv.
-ba-
Article source Career Journal - portál amerického listu Wall Street Journal zaměřený na zaměstnání a kariéru