Ovlivňujte vhodným vedením zaměstnanců úspěch vaší firmy

Jednou z cest, jak se stát dobrým manažerem je následovat příkladu nějakého úspěšného z jejich řad. Bylo identifikováno pět kroků, které jsou aplikovány v úspěšných firmách.

Než začnete s jejich aplikací, uvědomte si, že stěžejní pro váš úspěch je především schopnost vybírat, vzdělávat a udržet si ty správné lidi.

Pět HR postupů těch nejlepších:

- vybrat co nejtalentovanější osoby a mít je na správných místech

- zadat jednotlivé pracovní cíle

- vybudovat důvěru a věrnost

- sledovat výsledky

- použít vliv, ne sílu k dosažení výsledků

Používejte některou z následujících metod k maximalizaci efektivnosti:

- Donucovací styl

Militantní „dělejte, co říkám a dělejte to teď“ obvykle nevede k vybudování vztahů. Používejte zřídka, pokud vůbec.

- Autoritativní styl

Spíše přemlouváte, než přikazujete.

- Styl „člověk na prvním místě“

Nejlépe praktikován Samem Waltonem.

- Demokratický styl

Cílem stylu je, aby vaši lidé věděli, že mohou mít slovo, či ovlivnit rozhodování.

- Mírumilovný styl

S tímto stylem udáváte vysoké pracovní standardy pro sebe a pro své zaměstnance.

- Vzdělávací styl

Více se soustředí na vzdělávání než na okamžité úkoly.

Samozřejmě je možné kombinovat několik stylů. Pokud chcete mít úspěšnou společnost - zaměřte se na lidi a jejich potenciál.

-av-

Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com