Po katastrofě pomůže teleworking

Zatímco se lidé snaží vzpamatovat z důsledků nejničivějšího hurikánu v americké historii, firmy si začínají uvědomovat, že budou muset nějakým způsobem pokračovat ve svém byznysu, i když jim nezbyly žádné kanceláře a pracovní prostory. Účinným řešením může být teleworking, ať už z domova nebo dočasných pracovišť v hotelech či provizorních přístřešcích. Pro mnoho organizací v USA bude nyní teleworking nejen nejlepším, ale také jediným řešením.

Poradenská společnost ITAC, která se zabývá teleworkingem vypracovala v roce 2004 výzkum, v němž odhalila, že práci na dálku zařazuje do svých budoucích plánů méně než polovina amerických firem. Jiný výzkum ukazuje, že 43 % firem, jejichž fungování bylo zasaženo katastrofou již nikdy neobnovilo provoz.

Teleworking umožní firmám pokračovat v práci navzdory celé řadě katastrof. Může jít o přírodní i jiná neštěstí. I když zaměstnanci přijdou o svá pracoviště, budou takto moci využívat komunikační a počítačové technologie z domova, z domovů přátel nebo rodinných příslušníků, na cestách, v kancelářích klientů – jednoduše kdekoliv.

-kk-

Zdroj: WorldatWork - portál globální asociace manažerů lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje WorldatWork