Specialista interní komunikace musí umět více než firemní slogan nebo citace z aktuální výroční zprávy. Musí vědět, co se ve firmě děje, jaká je její kultura, co chtějí její lidé. Musí být schopen o tom mluvit, psát a strategicky přemýšlet. Musí prostě firmou žít. Co vše je v tomto oboru dnes zásadní shrnul server HR Communication.
Nabídněte pomoc
Nečekejte, že vás přijmou bez praxe. Ukažte své dovednosti a rovnou nabídněte pomoc oddělení, ve kterém byste chtěli působit. Napište příběh na intranet nebo připravte materiály k projektu, na kterém pracujete.
Zdokonalujte své technické znalosti a dovednosti
Interní komunikace již není záležitostí nástěnek a plakátů. Předpokládá se znalost technických novinek od intranetu, přes mobilní aplikace až po QR kódy.
Sledujte, co se děje
Hledejte nejnovější informace z oboru. Vedle odborných článků a klasických internetových stránek vám pomohou také sociální sítě. Naučte se pracovat například s Twitterem.
Zlepšujte se v psaní
Ani největší nadšení a znalost oboru a techniky vás nespasí, když nebudete umět skvěle psát. Interní komunikace musí být jasná, stručná a motivační.
-kk-