Šest komunikačních tajemství úspěšných firem

Nevýkonnější firmy odlišuje od méně úspěšných konkurentů šest komunikačních praktik. Ukázal to alespoň výzkum mezinárodní konzultační společnosti Watson Wyatt.

Firmy s nejefektivnějšími komunikačními programy dosáhly podle něho v letech 2002 až 2006 o 47 procent vyšší návratnosti investic podílníkům ve srovnání s firmami, které tak efektivně nekomunikují. Navíc vykázaly až čtyřikrát vyšší úroveň angažovanosti zaměstnanců. Jedná se o tyto komunikační postupy:

- Manažeři a další zaměstnanci se soustředí na potřeby zákazníků.

- Zaměstnanci jsou zapojováni do chodu firmy.

- Firma pomáhá manažerům efektivně komunikovat.

- Firma povzbuzuje talent interních komunikátorů, aby efektivně řídili změny.

- Firma měří vliv komunikace zaměstnanců.

- Firma se věnuje brandingu zkušeností zaměstnanců.

-kk-
Zdroj: Online Recruitment Magazine - britský portál věnovaný náboru zaměstnanců
Zobrazit přehled článků ze zdroje Online Recruitment Magazine