Nevýkonnější firmy odlišuje od méně úspěšných konkurentů šest komunikačních praktik. Ukázal to alespoň výzkum mezinárodní konzultační společnosti Watson Wyatt.
Firmy s nejefektivnějšími komunikačními programy dosáhly podle něho v letech 2002 až 2006 o 47 procent vyšší návratnosti investic podílníkům ve srovnání s firmami, které tak efektivně nekomunikují. Navíc vykázaly až čtyřikrát vyšší úroveň angažovanosti zaměstnanců. Jedná se o tyto komunikační postupy:
- Manažeři a další zaměstnanci se soustředí na potřeby zákazníků.
- Zaměstnanci jsou zapojováni do chodu firmy.
- Firma pomáhá manažerům efektivně komunikovat.
- Firma povzbuzuje talent interních komunikátorů, aby efektivně řídili změny.
- Firma měří vliv komunikace zaměstnanců.
- Firma se věnuje brandingu zkušeností zaměstnanců.
-kk-