Aby bylo vaše pracovní prostředí příjemnější a produktivnější, měli byste se naučit hladce spolupracovat se svým nadřízeným. To vyžaduje dobré porozumění lidem – sami sobě a vašemu šéfovi. Nejprve se podívejte na sebe, určete, co od práce chcete a co ve skutečnosti dostáváte. Dodává vám plnění přidělených úkolů energii, chcete být povýšeni, chcete dostávat víc peněz, cítíte se dobře, když jste pochváleni za dobře odvedenou práci, jaké jsou vaše krátkodobé a dlouhodobé cíle? Odpovědi na tyto otázky vám pomohou při porozumění tomu, co od své práce vlastně chcete.
Přemýšlejte, čeho chce dosáhnout váš šéf. Co očekává od týmu na konci dne, týdne, měsíce? Je těchto cílů obvykle dosaženo? Jak do toho zapadáte vy? Podívejte se na své schopnosti a dovednosti a porovnejte je s potřebami týmu, ve kterém pracujete. Máte něco jedinečného nebo výhodného pro dosažení stanovených cílů? Jestli ano, dejte to šéfovi najevo. Jak váš šéf pohlíží na svět, optimisticky nebo pesimisticky? A váš pohled je stejný? Očekává, že zaměstnanci budou pracovat více než 40 hodin týdně? Můžete zjistit, zda má rád zpětnou vazbu, jaké komunikaci dává přednost atd. Když budete rozumět jeho pohledu, naučíte se s ním lépe vycházet. Komunikace je klíčový faktor.
-ba-
Zdroj: HotJobs.com - pracovní portál