Značka zaměstnavatele je jedním z nejhodnotnějších nehmotných aktiv společnosti a její význam stále narůstá. A to zejména v době, kdy se firmy perou o kvalitní a kvalifikované pracovníky, kterých je nyní plošný nedostatek.
Problematika HR Summitu 2019 se tentokrát zaměří na různé úhly pohledu na budování značky zaměstnavatele – od hodnot, přes pracovní prostředí, výzkumy angažovanosti zaměstnanců, interní komunikaci, training a development až po budování a vnímání značky a reputace, tedy vše, co můžeme shrnout pod jednotný termín HR marketing.
Pozvání letos přijaly významné osobnosti a experti jak z úrovně generálních, výkonných a personálních ředitelů, odborníků na strategickou komunikaci, ale i experti na utváření značky jako takové.
Akce se koná 15. května 2019 v Hotelu Imperial, Na Poříčí 1072/15
Praha 1, 110 00. Více informací o akci naleznete na www.hrsummit.cz.
Soutěžte o volnou vstupenku na akci
Zodpovězte do 15. dubna 2019 jednoduchou soutěžní otázku v odkazu a získejte volný vstup na akci.
Vybíráme z programu
Těšte se na zajímavý mix kvalifikovaných odborníků špičkové úrovně jak z privátní, státní, korporátní ale i akademické půdy. Mezi řečníky summitu vystoupí:
- ADAM DIGRIN, strategický poradce a Customer Experience Designer, který pohovoří na téma Kmen a mýtus - zapomenuté pojmy v dnešním světě a organizacích či skrytá působící síla, kterou nevidíme?
- JAN KLUSOŇ, spoluzakladatel prvního českého kariérního showroomu Proudly, jenž se podělí o příběh firmy v přednášce Stvořili jsme kariérní showroom.
- JIŘÍ LANDA, Partner & Employer Brand Strategist v BrandBakers, vystoupí na téma Chcete značku zaměstnavatele? Tak ukažte, kdo skutečně jste.
- GORJAN LAZAROV, generální ředitel OREA Orea Hotels & Resorts, sdělí více o koncepci Nová Orea.
- PETR LUCKÝ, výkonný ředitel DataCentrum systems & consulting, představí možná řešení pro aktuální potřeby personalistiky.
- CTIRAD NEDBÁLEK, HR ředitel Albert ČR, se zaměří na důležitost budování značky zaměstnavatele.
- KATEŘINA SADÍLKOVÁ, generální ředitelka Úřadu práce ČR, která představí aktuální situaci na trhu práce.
- PETR SLEZÁK, personální ředitel Veolia, vystoupí s přednáškou Praktická personalistika vedoucí k posílení značky zaměstnavatele.
- PAVEL VLČEK, předseda Výkonného výboru PR Klubu, nabídne pár zajímavých podnětů na téma Důležitost komunikace při budování značky zaměstnavatele.
Všichni mluvčí, stejně jako v předešlých ročnících, budou hovořit z vlastní dlouhodobé praktické zkušenosti, aby jejich poselství přinesla maximální přidanou hodnotu.
Přijďte načerpat informace, tipy a vychytávky, jak vytvářet strategie budování značky zaměstnavatele, zefektivnit náborový proces, udržet talenty a zároveň pro značku přitáhnout ty správné lidi.
Více informací a registraci na akci naleznete na webových stránkách www.hrsummit.cz.