Využijte ke komunikaci se zaměstnanci média

Informování zaměstnanců o podnikových změnách prostřednictvím médií může být efektivním způsobem, jak dát novinky pracovníkům na vědomí. Philip Dewhurst, ředitel obchodních záležitostí v British Nuclear Fuels, říká, že využití tisku k publikování podnikových novinek může dostat sdělení k širšímu počtu lidí velmi rychle. I přes jisté problémy – v krizových situacích, je to dobrý způsob, jak novinky zveřejnit. Zároveň varuje, že to není náhrada za přímou komunikaci se zaměstnanci a nelze to využít k vyjednávání. Ben Willmott z Chartered Institute of Personnel and Development ale tvrdí, že využívání médií může mít vážný dopad na morálku zaměstnanců.

Podle výzkumů jsou zaměstnanci v podnicích, které je informují a radí se s nimi o záležitostech souvisejících s jejich prací a zaměstnáním, více spokojení. Podle Willmotta může lámání podnikových informací v médiích zavinit rozpory v informacích a nařízeních. Ve Velké Británii podniky s více než 150 zaměstnanci budou od dubna diskutovat o velkém okruhu problémů (včetně ekonomické situace podniku, struktury a budoucích plánů zaměstnávání), pokud o to požádá více než deset procent zaměstnanců.

-ba-

Zdroj: Personnel Today - portál britského magazínu a online komunita z oblasti HR
Zobrazit přehled článků ze zdroje Personnel Today