Na co je dobré sbírat zpětnou vazbu, když je vaším úkolem zlepšovat kulturu a spokojenost lidí ve společnosti? Jaké existují nástroje a formy zpětné vazby k rozvoji a spokojenosti zaměstnanců? Pro jaké situace je přínosný zaměstnanecký průzkum a kde naopak může být přínosná 360° zpětná vazba, nebo dobře facilitovaný skupinový workshop?
Na webináři se dozvíte:
- V čem jsou užitečné zaměstnanecké průzkumy a jak v nich uspět?
- Na jaké potřeby je užitečné využít 360° vazbu a jakou formou ji dělat?
- V jakých případech využít skupinový workshop ke zpětné vazbě?
- Jak na roční rozvojové rozhovory se zaměstnanci?
Ve středu, 11. ledna 2023 od 10 hodin
Webinář připravujeme ve spolupráci se společností LMC
Michal Musil
Michal je ve společnosti LMC na pozici Customer Success v rámci mezinárodního produktu Arnold, který škálovatelně a neformálně získává zpětnou vazbu od zaměstnanců k jejich adaptaci, spokojenosti a firemní kultuře. Před 10 lety zakládal pobočku GrowJOB institute v Praze, kde se podílel na dlouhodobých strukturálních změnách v oblasti firemní kultury a tvorby vize a hodnot ve společnostech jako Lundegaard, iSETOS, Gordic, CPI Asset Management a Santé.
Eva Švarzová
Eva je seniorní konzultant. Pracuje ve společnosti Assessment Systems Czech Republic, kde se zaměřuje především na poradenství pro management, rozvoj týmů, realizaci AC/DC, koučování, či psychodiagnostiku. Působí také jako facilitátor a kouč programu pro ředitele a vedoucí pracovníky pražských škol ROZVÍJÍME ŠKOLU SPOLU iKAP II Praha – Inovace ve vzdělávání.
Eva má přes 20 let zkušeností z velkých změnových a rozvojových projektů a programů v oblasti HR, CSR a interní komunikace. Působila jako seniorní HR a CSR manažer v ČSOB, má zkušenosti z mezinárodní poradenské společnosti Deloitte, ale také z neziskového sektoru. Mezi její klienty patří například T-Mobile, Heineken, Česká Pošta, 3CMP, Leonhard Moll Group, či VAFO Praha.