10. Vyhodnoťte své potřeby. Dopřejte si dostatek času na zhodnocení a naplánování toho, co vaše organizace potřebuje k užitečnému a efektivnímu vzdělávání.
9. Poskytněte školení svým nejdůležitějším posluchačům. Usilujete-li o zlepšení prodeje a podpory, zvažte využití svého LMS i k poskytnutí školení zákazníkům, partnerům či distributorům.
8. Hledejte přírůstkovou funkčnost. Rozšíření LMS, LCMS, vývojových a dalších podobných nástrojů může zvýšit produktivitu a schopnost propojení vzdělávacích aktivit s celkovými hospodářskými výsledky firmy.
7. Prozkoumejte nástroje pro rychlý vývoj obsahu. Umožněte zaměstnancům a odborníkům v dané oblasti snadno a rychle vytvářet nové kurzy, prezentace a výukové programy.
6. Nezapomínejte řídit změny. Plán pro řízení změn vám bude nápomocný ve všem od komunikace a marketingu nového programu až po identifikování způsobů, jak změny co nejefektivněji zavádět do praxe.
5. Vyhodnocujte a přidávejte vzdělávací obsah. Zvažte přidávání vzdělávacího obsahu nebo vývoj svého vlastního. Pravidelně vyhodnocujte a revidujte vzdělávací obsah.
4. Začněte měřit vliv elektronického vzdělávání. Systémy analytického měření vám umožní sledovat dopad vzdělávání, zvyšovat produktivitu a vyhodnocovat investice do vzdělávání.
3.Využijte technologie ke sdílení znalostí. Snižte náklady na živé vzdělávání tím, že vyzkoušíte webcasting a další interaktivní způsoby výuky.
2. Soustřeďte se na řízení výkonnosti. Program pro řízení výkonnosti může každé učící se organizaci pomoci zaostřit na jednotlivé zaměstnance.
1. Začněte hned. Začněte co nejdříve, i kdyby to mělo znamenat začít s něčím malým. Nenechte se ochromit příliš hlubokým analyzováním.
-kk-