20 tipů pro nakopnutí kariéry v HR v roce 2012

Ilustrační snímek

Opět je tady doba novoročních předsevzetí, k nimž patří i vytyčování kariérních cílů pro následující rok. Chcete-li letos svou kariéru v HR skutečně „nakopnout“ a dostat se na vyšší úroveň, nesmíte si klást příliš vágní a slabé cíle.

Zkušený personalista, bývalý personální ředitel společnosti PepsiCo a autor odborných knih z oblasti HR Alan Collins vytyčil na serveru successinhr.com dvacet reálných praktických cílů, které vám mohou pomoci postoupit ve vašem oboru o významný krok kupředu. Stačí, když si vyberete dva až tři z nich a věnujete jim svůj čas a úsilí.

  1. Získejte 20 doporučení na LinkedInu.

  2. Publikujte tři články v některém odborném periodiku.

  3. Napište vlastní knihu o HR.

  4. Napište studii o vaší specializaci v HR a dejte si cíl, aby si ji stálo alespoň 500 lidí.

  5. Vystupte na některé z odborných konferencí.

  6. Přečtěte si knihu Allana Collinse Unwritten HR Rules (Nepsaná pravidla HR) a vyberte si dva z akčních kroků v ní popsaných.

  7. Založte vlastní blog zaměřený na HR.

  8. Založte vlastní skupinu na LinkedInu.

  9. Uspořádejte přednášku nebo vyučujte HR na místní univerzitě.

  10. Pořádejte neformální přednášky o svých zkušenostech pro kolegy.

  11. Koučujte a spusťte program školení interních trenérů.

  12. Staňte se členem místní HR asociace.

  13. Založte si účet na Twitteru a získejte si 500 smysluplných následovníků.

  14. Vytvořte vlastní HR aplikaci pro iPhone.

  15. Začněte řídit vaše oddělení HR jako ziskové středisko.

  16. Získejte certifikaci v oboru HR.

  17. Staňte se HR experty v médiích.

  18. Vytvořte sérií videí pro YouTube, v nichž budete prezentovat svou HR specializaci.

  19. Pravidelně přispívejte do firemního newsletteru.

  20. Jasně definujte, co vás odlišuje od vašich kolegů na trhu HR profesionálů.

-kk-

Zdroj: Success in HR - americký HR blog
Zobrazit přehled článků ze zdroje Success in HR