Lidské zdroje - zprávy z HR

Nenákladné vzdělávání využívá zájmů zaměstnanců

Vobdobí ekonomické krize mohou firmy využít ke vzdělávání zájmy a horlivost svých zaměstnanců. Konzultantka Marcia Connerová, která radí nejvýznamnějším americkým…

Jak uvádět webinář (a nevypadat jako idiot)

Jak uvádět webinář (a nevypadat jako idiot)

Představte si, že vám nadřízení poklepou na rameno se slovy, že se rozhodli…

Vzdělávání zaměstnanců navzdory omezenému rozpočtu

Vzdělávání zaměstnanců navzdory omezenému rozpočtu

Není žádným překvapením, že vobtížných časech narůstá tlak na snižování…

"Krizové" manažerské kurzy

"Krizové" manažerské kurzy

Světové obchodní školy zaznamenaly vposledních měsících úbytek zájemců o…

Jak lépe měřit vzdělávání

Jak lépe měřit vzdělávání

Ve světle toho, jak sílí tlak na prokázání hodnoty vzdělávání a rozvoje…

Řízení vzdělávání v době utahování opasků

Řízení vzdělávání v době utahování opasků

Americká nezisková organizace eLearning Network sestavila seznam…

5 tipů pro rozvoj silných i slabých stránek

5 tipů pro rozvoj silných i slabých stránek

Při řízení týmu se brzy ukáží silné i slabé stránky. Dobrý vůdce se…

Základní chyby při výběru školení obchodníků

Základní chyby při výběru školení obchodníků

Školení obchodníků může vašim zaměstnancům pomoci lépe proniknout do…

Aktuální výzvy manažerů vzdělávání

Aktuální výzvy manažerů vzdělávání

Manažer vzdělávání musí být důvěryhodným poradcem ostatním manažerům, kteří…

Koučuji, koučuješ, koučujeme

Koučuji, koučuješ, koučujeme

Koučování je důležitá dovednost pro každého manažera, který chce rozvíjet…

Překážky on-line vzdělávání

Překážky on-line vzdělávání

Řada lidí dnes využívá možnost vzdělávání on-line formou. Důvodem může být…

Chcete umět lépe francouzsky? Sledujte romantické filmy

Chcete umět lépe francouzsky? Sledujte romantické filmy

Jaká by mohla být lepší cesta kprocvičení poslechu francouzštiny než…

Nepředpokládejte, že zaměstnanci umějí telefonovat

Nepředpokládejte, že zaměstnanci umějí telefonovat

I když se stále více používají nová komunikační média, telefonický kontakt…

Výpis 19121924 z celkem 2696