Vedoucí pracovník zodpovědný za vzdělávání byl ve společnosti postem, který měl velmi nevymezenou sféru své činnosti. Podle tradičního přístupu by se měla osoba na tomto postu věnovat především efektivitě vykonávané práci zaměstnanců. Ta však není pouze souborem schopností a talentu lidí. Mají na ni vliv i jiné faktory, jako například rodinné problémy, deprese nebo úzkost.
Vedoucí pracovníci výuky by se proto měli zaměřit ve své činnosti i na dříve opomíjené aktivity. Patří mezi ně například zájem o osobní životy zaměstnanců, interpersonální problémy a vůbec všechny dramatické momenty, které ovlivňují práci jednotlivců. Společně s tradičními činnostmi jako je trénink technických schopností a péče o efektivní vzdělávací systém, by měl být vedoucí pracovník výuky lépe připraven na výuku nových zaměstnanců v budoucnosti.
-kh-
Article source Chief Learning Officer - a U.S. magazine and website focused on L&D