ZOOM SNACK - Zvládání změn v dynamicky proměnné době
Termín: středa 25. května 10:00 - 11:30
Řízení změn je oblast, která se zaměřuje na změny, na jejich zavádění a prosazování do života organizace. Manažeři zpravidla umí změnu velmi dobře logicky a procesně naplánovat, ale často mají problém změnu úspěšně zavést.
Často se stává, že manažeři při zavádění změny narážejí na houževnatý odpor uživatelů nebo účastníků změny a manažersky perfektně naprojektovaná změna není lidmi, kterých se dotýká, správně pochopena nebo akceptována. Proto nepřináší očekávaný efekt. Navíc dochází k erozi firemní kultury a snížení angažovanosti. Někdy v důsledku špatně komunikované a řízené změny odcházejí schopní spolupracovníci.
Můžete se těšit na tato témata:
- Příčiny změn a typologie změn
- Způsoby rozhodování a prosazování změny – autoritativní rozhodnutí nebo konsensus?
- Koncept řízení změn podle Kottera
- Principy práce s odporem vůči změnám, respektování psychosociálních potřeb účastníků změny
- 5P změny
- Postavení
- Předvídatelnost
- Prostor (pro vlastní reakci)
- Příslušnost do skupin
- Poctivý přístup
- Naše konzultantské zkušeností a praktický pohled na řízení změny z pohledu sociální psychologie, organizačního chování, kultury organizace.
Tématem vás provede:
Mgr. MUDr. Vratislav Kalenda, MSc. in SHRM, jednatel, ředitel, senior konzultant Image Lab.
ZOOM SNACK - Budování superefektivní organizace
Termín: pátek 27. května 10:00 - 11:30
Každá organizace či její součást řeší v každé etapě svého života téma efektivity a limitů, na které se v jejím zvyšování naráží.
Téma efektivity je téma široké, je to provázaný systém propojení lidí, technologií a procesů.
V posledních 2 letech se jsme jako konzultanti zváni do organizací, abychom jim toto téma pomohli řešit. Jedná se o velmi zajímavé a pozitivní kazuistiky.
Můžete se těšit na tato témata:
- Jak spolu souvisí Engagement a Enablement. A jak to v praxi vytvářet.
- Co je to non IT Hardware a Software a jak to ovlivňuje efektivitu.
- Jak reálně vytvořit funkční procesy a jak je propojit s lidmi.
- KAPRAN a KAIMA– analytické a řešitelské nástroje, které Vám pomohou začít rychle a efektivně zlepšovat efektivitu organizace ve všech úrovních managementu. Jak se liší v přístupu linie a TOP.
- A odpovíme na otázky, na kterých Vám záleží.
Programem vás provede:
MUDr. Martin Kalenda, MBA
Přístupové údaje budou zaslány po dokončení registrace.
Workshopy jsou určeny pro HR ředitele, manažery a specialisty na vzdělávání, HR business partnery.
Není určeno poradenským a vzdělávacím firmám a lektorům.