Téma konference z dílny vzdělávací společnosti Top Vision tentokrát zní: Buďte sexy nejen navenek. Podzimní In Communication Forum pro HR manažery a specialisty interní komunikace přináší největší koncentraci těch nejlepších spíkrů, představí úspěšné projekty, ale i „fuckupy".
Konference nabídne náměty, jak být atraktivní nejen pro ty venku, ale i pro ty, kteří se nacházejí uvnitř firmy. Pro zaměstnance. Interní komunikace by měla vytvářet firemní image, která je přitažlivá, svůdná a podmanivá. Praktické nápady, jak na to, přinesou spíkři, kteří k interní komunikaci přistupují kreativně a inovativně.
Na konferenci vystoupí tyto osobnosti:
- Matěj Matolín ze společnosti Productboard bude mluvit o tom, jak hacknout interní komunikaci, aby nepřipomínala tátův excel. Firemní komunikace by totiž měla odpovídat době a tomu, jak spolu lidé komunikují mimo kancelář.
- Michel Fleischmann, zakladatel rádia EVROPA 2, denně komunikuje s celebritami a vysoce postavenými osobnostmi. Jeho postřehy mohou být přínosné i pro komunikaci směrem k zaměstnancům. Protože pro zaměstnavatele jsou právě oni VIP.
- Magdaléna Chvalinová se svým projektem interní komunikace vyhrála stříbro v evropské soutěži FEIEA (European Association of Internal Communication). Na konferenci však nebude sdílet své úspěchy, ale fuckupy.
- Eliška Novotná a Ladislav Onderka ze společnosti IKEA sdílejí vášeň pro rozvoj značky zaměstnavatele. Budou hovořit o týdnu talentů, který je oslavou jedinečnosti každého zaměstnance a jeho talentu.
Všechny přednášky budou pojaty co nejvíce prakticky. Jak na dokonalé spojení dvou brandů prozradí Michal Macura, který byl u integrace UPC do společnosti Vodafone. Jak podporovat hrdost na značku zaměstnavatele skrze konání dobra poradí Lucie Ehrlichová ze společnosti ČEZ. Jak vyhodnocovat efektivitu jednotlivých komunikačních kanálů, vysvětlí Tomáš Novotný z automobilky ŠKODA AUTO.
In Communication Forum proběhne už 21. 11. v prostorách Národní technické knihovny. Zajistěte si své místo včas za cenu early birds. Nebo pozvěte i své kolegy a získejte 20% slevu pro všechny. Stačí provést hromadnou objednávku a uvést v ní kód KOLEGA.