Existuje celá řada důvodů, proč by vůdcové měli koučovat své zaměstnance. Tím primárním je zvýšení výkonnosti. Článek shrnuje několik otázek, které by koučující manažeři měli pokládat.
Zjištění stavu věci
Jaká část úkolu nebo projektu je dokončená?
Jak tato část odpovídá celkovému plánu pro dokončení?
Jak se tato část vztahuje k vytyčeným milníkům?
Jaká překvapení ve vztahu k dokončení úkolu se objevila poté, co byl delegován?
Jak jste situaci řešili?
Jaké bylo vaše konečné rozhodnutí v celé věci?
Pochopení výkonnostních problémů
Jakým novým výzvám čelíte?
Které z nových výzev jsou obtížnější, než jste předpokládali?
Co vám brání v úspěchu?
Jaký je to pocit, když nejste tak úspěšní, jak byste mohli být?
Co můžete udělat pro větší úspěch?
V jakém rozumném časovém horizontu můžeme monitorovat váš pokrok?
Jakou podporu potřebujete k úspěchu?
Uznání efektivní výkonnosti
Jaký je to pocit, úspěšně dokončit úkol nebo projekt?
Co byste poradili někomu jinému, který bude plnit tento úkol?
Co považujete za nejdůležitější aspekty své výkonnosti?
Jak vás můžeme efektivně podpořit pro další projekty?
Jaké výzvy byste přivítali příště pro rozšíření svých dovedností?
-kk-