- Pojďte s námi proniknout do tajemství zákaznické zkušenosti.
- Jak ji vybudovat a na co si dát pozor.
- O úspěchu vaší firmy u vašich zákazníků rozhodují vaši lidé.
- Právě zaměstnanci musí být těmi prvními, kteří cítí, že to, co dělají, má smysl.
Jaká témata budeme otevírat?
- Jak efektivně ovlivnit kvalitu CX a dosahovat skvělých výsledků
- Neuropsychologie v CX praxi – jak motivovat klienta v kontaktu k vytvoření vztahu
- Investice s návratností ve vteřinách
Termín:
Pátek 10. listopadu 10:00 – 11:30
Kdo vás bude programem provázet?
MUDr. Martin Kalenda, MBA – i proto je v názvu pojem terapie. Je nejenom lékař v týmu Canadian Medical, ale především zakladatelem a jednatelem Image Lab. Společnosti, která se tématu Customer Experince věnuje v řadě projektů více než 20 let. Mezi její klienty patří např. ČEZ, Porsche ČR, ŠKODA Auto, ČSOB, STOCK, ESET, Ensana hotels a celá řada dalších společností.
Přístupové údaje budou zaslány po dokončení registrace.
Workshop je určen pro HR ředitele, manažery a specialisty na vzdělávání, HR business partnery.
Není určeno poradenským a vzdělávacím firmám a lektorům.