Zaměstnavatelé mohou získat velkou výhodu, když budou opakovaně školit své zaměstnance. Výzkum britské organizace Learning and Skills Council (LSC) například ukázal, že v následujících deseti letech budou dvě třetiny pracovních míst vyžadovat školené zaměstnance. Zaměstnanci tak budou potřebovat celé portfolio dovedností.
Z pohledu zaměstnavatele je opakované školení zaměstnanců výhodou proto, že tak získá patřičně vybavenou a připravenou pracovní sílu. Výzkum navíc odhalil, že tři čtvrtiny zaměstnanců, kteří se učí novým dovednostem, se cítí šťastnější a důvěřivější. Důležitost rozvoje zaměstnanců potvrdil i další výzkum společnosti Deloitte. 31 procent firem v něm uvedlo, že nedostatek kvalitních lidí brzdí jejich růst.
Důležité je vědět, v čem zaměstnance školit. Vzhledem k tomu, jak se rozšiřuje nutnost dovedností zejména v oblasti budování kontaktů a angažování zaměstnanců, je zásadní vědět, kdo se pro co nejlépe hodí a proč. Také současná ekonomická krize přispívá ke kariérním změnám.
-kk-