Učení dodávané online získává na popularitě a patří nyní k druhému nejoblíbenějšímu způsobu osvojování si znalostí a dovedností. Prvním zůstává výcvik a učení ve třídách. Echelon Learning položil trenérům, konzultantům a personalistům několik otázek – jaký je jejich nejoblíbenější mechanizmus pro získávání dovedností, jaký pro získávání znalostí, jaký pro vyřešení okamžité obchodní potřeby, jaké atributy jsou pro ně nejdůležitější při získávání dovedností, znalostí a obchodních řešení a jaké mechanizmy byly důležitější při implementaci smíšeného učebního programu.
Když přijde na získávání informací vhodných pro řešení okamžité obchodní potřeby, online textové materiály bodují nejvíce (3,55 z pěti), učení ve třídách bylo až druhé (3,35) a klasické knihy třetí (2,81). Je to proto, že Internet zpřístupňuje okamžité vyhledávání a odkazy, umožňuje okamžitou pomoc. Respondenti si cenili nejvíce hloubky obsahu (4,06), pak až rychlosti přístupu (3,75). Nejméně důležitým faktorem e-learningu byl stupeň interakce s ostatními studujícími.
-ba-
Article source Learning Circuits - Portál zabývající se převážně e-learningem