Utváření firemní kultury - důvěra v organizaci (2/3)

V minulém díle jsme hovořili o důvěře, o jejím vlivu na výkonnost firem a firemní kulturu a o klíčové roli jednotlivce při vytváření důvěry v organizaci. Nesnadno uchopitelný pojem Důvěra jsme rozložili na čtyři uchopitelnější složky, čtyři prvky důvěryhodnosti. Z hlediska charakteru jsou to integrita a úmysly, z hlediska kompetentnosti - způsobilost a výsledky. Nyní se pojďme podívat, jak důvěra vzniká.

Tomáš Kopecký, ředitel FC Czech s.r.o

Do you want to read the whole article?
Get a subscription for free or from CZK 58 per month

For companies, the subscription costs from CZK 1,490 per year plus VAT. For private persons and self-employed persons for CZK 690 per year, including VAT.

Attention: Special Offer, by the end of the year use the offer for 30 days for CZK 149. However, you can also get the subscription for free.

Don't know how to proceed? See the complete subscription terms or contact us.

Články v sérii

Aktuální

Utváření firemní kultury - důvěra v organizaci (1/3)

Aktuální

Utváření firemní kultury - důvěra v organizaci (2/3)

Aktuální

Utváření firemní kultury - jak firemní kultura ovlivňuje výsledky (3/3)